Page 2 of 5

Re: Massachusetts 2018

Posted: September 17th, 2017, 6:22 pm
by antoine_ego

So... how local would a school in Boston be? :p BTW, Boston Latin School was very interested, if that helps (though sorry if we didn't really show it). I also couldn't really find any scioly alumni at the 5 schools...
The issue with that is that the invitational would have been Division B :/ Btw, hope to see y'all at MIT!
Boston Latin is a middle and high school lol
Oh whoops, I assumed he/she was referring to the high school because of the user info on the sidebar lol Sorry about that

Re: Massachusetts 2018

Posted: December 7th, 2017, 3:08 pm
by kenniky
tfw the state website is down

Re: Massachusetts 2018

Posted: December 7th, 2017, 5:38 pm
by Magikarpmaster629
tfw the state website is down
honestly I don't mind if it means we get a site that doesn't look like it's out of the 80's

Also apparently there's a div B invite at Galvin Middle School on Saturday but they're only hosting like half the events and I think only 12 teams? The only available info on it is from the div B mailing list lol so I doubt any scoresheets will be out.

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 13th, 2018, 5:24 pm
by gryphaea1635
Does anyone have any idea of what next month's WSSL events are going to be?

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 14th, 2018, 1:34 am
by antoine_ego
Does anyone have any idea of what next month's WSSL events are going to be?
Nope, we're slightly panicking about it. My guess is that it'll be Mission Possible, Disease Detectives, and two other hard to predict events (Wind Power and Mat Sci?). WSSL is known for bringing events out of retirement a lot though, so ton of things are up for grabs.

Good luck at next meet!

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 16th, 2018, 6:12 am
by gryphaea1635
Does anyone have any idea of what next month's WSSL events are going to be?
Nope, we're slightly panicking about it. My guess is that it'll be Mission Possible, Disease Detectives, and two other hard to predict events (Wind Power and Mat Sci?). WSSL is known for bringing events out of retirement a lot though, so ton of things are up for grabs.

Good luck at next meet!
Well, it looks like you were right for Mission Possible. Now let's see if you predicted the others correctly lol

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 16th, 2018, 2:10 pm
by antoine_ego
Does anyone have any idea of what next month's WSSL events are going to be?
Nope, we're slightly panicking about it. My guess is that it'll be Mission Possible, Disease Detectives, and two other hard to predict events (Wind Power and Mat Sci?). WSSL is known for bringing events out of retirement a lot though, so ton of things are up for grabs.

Good luck at next meet!
Well, it looks like you were right for Mission Possible. Now let's see if you predicted the others correctly lol
Disease is confirmed as well.

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 25th, 2018, 10:15 am
by antoine_ego
Does anyone have any idea of what next month's WSSL events are going to be?
Nope, we're slightly panicking about it. My guess is that it'll be Mission Possible, Disease Detectives, and two other hard to predict events (Wind Power and Mat Sci?). WSSL is known for bringing events out of retirement a lot though, so ton of things are up for grabs.

Good luck at next meet!
Well, it looks like you were right for Mission Possible. Now let's see if you predicted the others correctly lol
Darn 2/4. Mission, Disease, Thermo, and Chem Lab.

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 25th, 2018, 2:12 pm
by gryphaea1635

Nope, we're slightly panicking about it. My guess is that it'll be Mission Possible, Disease Detectives, and two other hard to predict events (Wind Power and Mat Sci?). WSSL is known for bringing events out of retirement a lot though, so ton of things are up for grabs.

Good luck at next meet!
Well, it looks like you were right for Mission Possible. Now let's see if you predicted the others correctly lol
Darn 2/4. Mission, Disease, Thermo, and Chem Lab.
Ya. TBH I'm kinda salty because they chose two thermodynamics-based events. Like why. :roll:

Re: Massachusetts 2018

Posted: January 25th, 2018, 2:28 pm
by antoine_ego

Well, it looks like you were right for Mission Possible. Now let's see if you predicted the others correctly lol
Darn 2/4. Mission, Disease, Thermo, and Chem Lab.
Ya. TBH I'm kinda salty because they chose two thermodynamics-based events. Like why. :roll:
Yeah, this is not a beginner-friendly meet tbh