Your Daily Random Comment

Shoot the breeze with other Olympians.
User avatar
MadCow2357
Member
Member
Posts: 753
Joined: November 19th, 2017, 9:09 am
Division: C
State: RI
Location: Stark Industries Internship
Has thanked: 36 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: Your Daily Random Comment

Post by MadCow2357 » February 14th, 2020, 7:40 pm

JoeyC wrote:
February 13th, 2020, 6:00 pm
Nope. We were at Brown, though.
Dang we shoulda met up - our homerooms were literally down the hall lol. I know two of you Tompkins people, wish I had to chance to talk to you guys

Impressive showing btw!
MadCow2357's Userpage
2020 Events: Boomilever, Machines, Wright Stuff, and sadly not Gravity Vehicle
Gallagher MS '19
Barrington HS '23
Andrew Yang for VP!
In remembrance of Len Joeris (Balsa Man) and Dr. Gerard Putz - Don't cry because they are gone. Smile because they were here.

User avatar
Name
Member
Member
Posts: 402
Joined: January 21st, 2018, 4:41 pm
Division: C
State: NY
Location: Syosset
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by Name » February 14th, 2020, 7:57 pm

MadCow2357 wrote:
February 14th, 2020, 7:40 pm

Dang we shoulda met up - our homerooms were literally down the hall lol. I know two of you Tompkins people, wish I had to chance to talk to you guys

Impressive showing btw!
I heard your boomi was kinda op lol
Syosset HS '21
Favorite Past Events: Microbe, Invasive, Matsci, Fermi
Events!: Astro, Code, Fossils
Cornell/LISO/Duke/MIT/Regionals/Brown/SOUP
Astro: 2/4/2/10/2/2/3
Code: 9/1/2/1/1/1/1
Fossils: 16/13/6/9/2/3/8
1 fermi cornell, 10 orni LISO, 4 green gen regionals

User avatar
SilverBreeze
Member
Member
Posts: 192
Joined: November 28th, 2019, 3:42 pm
Division: C
State: CA
Location: Crying somewhere.
Has thanked: 27 times
Been thanked: 37 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by SilverBreeze » February 14th, 2020, 8:36 pm

DatSciolyBoi wrote:
February 14th, 2020, 2:57 pm
Taking my spanish test, and there were like 3 kids taking pictures from outside through the window. The teacher noticed, i turned around cause they were making a racket, and they got a full picture of my face. I think they thought I snitched cause when I went to the restroom about 10 minutes later, there was a blown up picture of my face with the words, SNITCH WANTED. It's almost admirable how fast they worked.

They made a whole stack of posters...
That's... concerning? Do you know why they were taking pictures? I don't think you can get a legible picture of the test from the window...
Troy SciOly 2019 - now
Suzanne SciOly 2016 - 2019
States events: Sleeping in due to cancellation.
Please don’t replay rules next year.
Events this season: Water Quality, Forensics, Ornithology, (some experience in DP)

User avatar
MadCow2357
Member
Member
Posts: 753
Joined: November 19th, 2017, 9:09 am
Division: C
State: RI
Location: Stark Industries Internship
Has thanked: 36 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: Your Daily Random Comment

Post by MadCow2357 » February 15th, 2020, 6:50 am

Name wrote:
February 14th, 2020, 7:57 pm
MadCow2357 wrote:
February 14th, 2020, 7:40 pm

Dang we shoulda met up - our homerooms were literally down the hall lol. I know two of you Tompkins people, wish I had to chance to talk to you guys

Impressive showing btw!
I heard your boomi was kinda op lol
Thanks, it was decent but certainly not op lol
MadCow2357's Userpage
2020 Events: Boomilever, Machines, Wright Stuff, and sadly not Gravity Vehicle
Gallagher MS '19
Barrington HS '23
Andrew Yang for VP!
In remembrance of Len Joeris (Balsa Man) and Dr. Gerard Putz - Don't cry because they are gone. Smile because they were here.

User avatar
JoeyC
Member
Member
Posts: 299
Joined: November 7th, 2017, 1:43 pm
Division: C
State: TX
Has thanked: 212 times
Been thanked: 27 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by JoeyC » February 15th, 2020, 12:18 pm

MadCow2357 wrote:
February 14th, 2020, 7:40 pm
JoeyC wrote:
February 13th, 2020, 6:00 pm
Nope. We were at Brown, though.
Dang we shoulda met up - our homerooms were literally down the hall lol. I know two of you Tompkins people, wish I had to chance to talk to you guys

Impressive showing btw!
I almost walked into that room because I was bored lol.
Ohayo!
Dynamic Planet, Protein Modeling, Fast Facts, Thermodynamics
Dynamic Planet, Machines, Ornith
1 Corinthians 13:4-7
Scientia Potentia Est
Has Gotten Coronavirus: No

User avatar
gz839918
Member
Member
Posts: 102
Joined: April 27th, 2019, 6:40 pm
Division: Grad
State: NC
Location: in the 317 or the 919 :)
Has thanked: 63 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Your Daily Random Comment

Post by gz839918 » February 15th, 2020, 6:25 pm

gz839918 wrote:
February 11th, 2020, 6:14 pm
CookiePie1 wrote:
February 8th, 2020, 7:36 pm
has anyone ever paid the $0.99 to watch tournament results on avogadro?
omg what this exists

the next time they ask me "do you want to add guac for a dollar" I'll be like thanks but no thank u gotta save on avocado to get some Avogadro

I'm guessing it'll literally just be a live spreadsheet (probably not even as good as the public ones made by sciolyperson1) but maybe I'll try lol
Well, this was just as uninteresting as I expected. It looked like literally every Avogadro awards presentation. There was only a live slideshow, and once they advanced the slide, I couldn't return to look at previous events' results. The only way this was better than the actual livestream was that I got to see raw scores like 10 minutes before everybody else, since I guess raw scores are displayed by default on Avogadro.

We now have empirical evidence to not spend 99 cents on Avogadro.
I ❤ sounds of music! About meRate my tests
Physics and biology events

UNC-Chapel Hill ’23

User avatar
CookiePie1
Member
Member
Posts: 372
Joined: February 15th, 2018, 5:05 pm
Division: C
State: NJ
Location: Am I here? Or there? Or both...?
Has thanked: 32 times
Been thanked: 10 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by CookiePie1 » February 15th, 2020, 7:07 pm

gz839918 wrote:
February 15th, 2020, 6:25 pm
gz839918 wrote:
February 11th, 2020, 6:14 pm
CookiePie1 wrote:
February 8th, 2020, 7:36 pm
has anyone ever paid the $0.99 to watch tournament results on avogadro?
omg what this exists

the next time they ask me "do you want to add guac for a dollar" I'll be like thanks but no thank u gotta save on avocado to get some Avogadro

I'm guessing it'll literally just be a live spreadsheet (probably not even as good as the public ones made by sciolyperson1) but maybe I'll try lol
Well, this was just as uninteresting as I expected. It looked like literally every Avogadro awards presentation. There was only a live slideshow, and once they advanced the slide, I couldn't return to look at previous events' results. The only way this was better than the actual livestream was that I got to see raw scores like 10 minutes before everybody else, since I guess raw scores are displayed by default on Avogadro.

We now have empirical evidence to not spend 99 cents on Avogadro.
rip im so sorry for making you waste your money :(
South Brunswick High School Captain '22
2020 Events: Protein Modeling, Ping Pong Parachute, Wright Stuff, Sounds of Music

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
-Albert Einstein

Check out my userpage!

pb5754
Member
Member
Posts: 450
Joined: March 5th, 2017, 7:49 pm
Division: C
State: NJ
Has thanked: 9 times
Been thanked: 16 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by pb5754 » February 15th, 2020, 7:13 pm

gz839918 wrote:
February 15th, 2020, 6:25 pm
The only way this was better than the actual livestream was that I got to see raw scores like 10 minutes before everybody else, since I guess raw scores are displayed by default on Avogadro.
You can see raw scores on Avogadro?
West Windsor-Plainsboro High School South '21

User avatar
pepperonipi
Wiki Moderator
Wiki Moderator
Posts: 153
Joined: January 21st, 2019, 11:38 am
Division: C
State: FL
Location: adding wiki templates lol
Has thanked: 30 times
Been thanked: 45 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by pepperonipi » February 15th, 2020, 8:24 pm

pb5754[] wrote:
February 15th, 2020, 7:13 pm
gz839918 wrote:
February 15th, 2020, 6:25 pm
The only way this was better than the actual livestream was that I got to see raw scores like 10 minutes before everybody else, since I guess raw scores are displayed by default on Avogadro.
You can see raw scores on Avogadro?
probs just mean all placements like what'd you see here
remember to wash your hands for at least 20 seconds

Boca Raton Community High School
My Wiki Page | School Wiki Page | WikiProject Tournaments of States | Pi-Bot | Coronavirus Outbreak Page + Map

2019: Code, Fermi, Thermo
2019 Trials: WTF (MIT), Detector (Nationals)
2020: Detector, Orni, Code (Substitution: Penn)
2020 Trials: Data Sci (Princeton)

User avatar
PM2017
Member
Member
Posts: 520
Joined: January 20th, 2017, 5:02 pm
Division: Grad
State: CA
Location: Enjoying College! :D
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Your Daily Random Comment

Post by PM2017 » February 15th, 2020, 9:36 pm

SilverBreeze wrote:
February 14th, 2020, 8:36 pm
DatSciolyBoi wrote:
February 14th, 2020, 2:57 pm
Taking my spanish test, and there were like 3 kids taking pictures from outside through the window. The teacher noticed, i turned around cause they were making a racket, and they got a full picture of my face. I think they thought I snitched cause when I went to the restroom about 10 minutes later, there was a blown up picture of my face with the words, SNITCH WANTED. It's almost admirable how fast they worked.

They made a whole stack of posters...
That's... concerning? Do you know why they were taking pictures? I don't think you can get a legible picture of the test from the window...
I agree with this. That's really not ok. Also I'm not sure the time frame makes sense, and that someone else might have done this earlier.

Also, this really doesn't sound like Troy, wow.
West High '19
UC Berkeley '23

Go Bears!

Post Reply

Return to “General Chat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests